دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 3 شهر صعب‌العبور دشتستان طی سال جاری خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامعباس حسینی به فارس گفت: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است و مسئولان شرکت گاز استان بوشهر در راستای خدمات‌رسانی به مردم و تحقق شعار سال و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
کد خبر: ۲۱۰۸۷
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 3 شهر صعب‌العبور دشتستان طی سال جاری خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامعباس حسینی به فارس گفت: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است و مسئولان شرکت گاز استان بوشهر در راستای خدمات‌رسانی به مردم و تحقق شعار سال و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

\n\n

وی افزود: از مهم‌ترین مولفه‌ها در اقتصاد مقاومتی، ارائه خدمات بی‌منت به مردم و جلب رضایت خاطر مردم در مناطق شهری و روستایی است که بحمدالله شرکت گاز استان بوشهر در این راستا نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار گرفته است.

\n\n

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال گذشته، شرکت گاز استان بوشهر با همکاری مدیران ارشد استان بوشهر و مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران، اقدامات زیربنایی در راستای گازرسانی به نقاط مختلف کشور انجام داد و با توکل بر خداوند به نتایج بسیار ارزشمندی نیز رسیدیم.

\n\n

حسینی تصریح کرد: در سال جاری نیز در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر برای تکمیل شبکه گازرسانی اقدامات خوبی مد نظر داریم و به زودی شاهد اجرایی و عملیاتی کردن این پروژه‌ها خواهیم بود.

\n\n

وی یادآور شد: هم‌اکنون تمام شهرهای استان به استثنای 3 شهر ارم و بوشکان و کلمه که از مناطق کوهستانی و صعب‌العبور استان به شمار می‌روند گازرسانی شده‌اند و امسال نیز این 3 شهر گازرسانی خواهند شد تا شاهد تکمیل شبکه گازرسانی در تمام شهرهای استان باشیم.

\n\n

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ابراز داشت: هم‌اکنون بیش از 116 هزار و 421 مشترک گاز در استان بوشهر داریم و امیدواریم در سال جاری تعداد مشترکان گاز باز هم افزایش یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر