يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول كارگاه شعر حوزه هنری بوشهر از برگزاری شب شعر انقلاب در هفته هنر انقلاب و تجلیل از زنده‌یاد خلیل عمرانی خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از میزان، اولین نشست كارگاهی شعر تحت عنوان جرگه عشاق در حوزه هنری بوشهر برگزار شد.  \n \nدر ابتدای كارگاه، اسكندر احمدنیا مسئول كارگاه شعر با بیان مطالبی درخصوص فعالیت های سال گذشته این كارگاه به نقطه ضعف و قوت های این كارگاه نیز اشاره كرد و در ادامه درخصوص برنامه هایی كه در سال 95 در این كارگاه مورد بحث قرار خواهد گرفت به بحث و تبادل نظر پرداخت. 
کد خبر: ۲۱۱۸۸
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: مسئول كارگاه شعر حوزه هنری بوشهر از برگزاری شب شعر انقلاب در هفته هنر انقلاب و تجلیل از زنده‌یاد خلیل عمرانی خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از میزان، اولین نشست كارگاهی شعر تحت عنوان جرگه عشاق در حوزه هنری بوشهر برگزار شد.  
\n 
\nدر ابتدای كارگاه، اسكندر احمدنیا مسئول كارگاه شعر با بیان مطالبی درخصوص فعالیت های سال گذشته این كارگاه به نقطه ضعف و قوت های این كارگاه نیز اشاره كرد و در ادامه درخصوص برنامه هایی كه در سال 95 در این كارگاه مورد بحث قرار خواهد گرفت به بحث و تبادل نظر پرداخت. 

\n\n

\n\n

مسئول كارگاه شعر از برگزاری شب شعر انقلاب در هفته هنر انقلاب و تجلیل از زنده‌یاد خلیل عمرانی خبر داد و گفت: در هفته هنر انقلاب یكی از اقدامات برگزاری این شب شعر خواهد بود.‏ 
\n 
\nپایان‌بخش نشست كارگاهی اختصاص داشت به آخرین سروده‌های شاعران حاضر در اولین جلسه جرگه عشاق.‏ 
\n 
\nكارگاه شعر جرگه عشاق هر هفته روزهای شنبه از ساعت 18 در حوزه هنری بوشهر برگزار می شود. ‏ 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر