يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، دانشنامه استان بوشهر رونمایی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سید محمدحسین سید زاده پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: حوزه هنری برنامه‌های مختلف و متنوعی را به مناسبت این ایام در بوشهر برگزار می‌کند.\n\nوی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی از بیستم تا ۲۶ فروردین‌ماه، بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این هفته، رونمایی از دانشنامه استان بوشهر است که تلاش‌های بسیار زیادی برای تالیف آن صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۱۲۰۷
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۵

فکرشهر: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، دانشنامه استان بوشهر رونمایی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سید محمدحسین سید زاده پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: حوزه هنری برنامه‌های مختلف و متنوعی را به مناسبت این ایام در بوشهر برگزار می‌کند.

\n\n

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی از بیستم تا ۲۶ فروردین‌ماه، بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این هفته، رونمایی از دانشنامه استان بوشهر است که تلاش‌های بسیار زیادی برای تالیف آن صورت گرفته است.

\n\n

رئیس حوزه هنری بوشهر بیان کرد: در برنامه‌ای که ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۲۹ فروردین‌ماه در دانشکده ادبیات دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود، از دانشنامه استان بوشهر رونمایی خواهد شد.

\n\n

وی همچنین از برگزاری شب‌شعر انقلاب و تجلیل از هنرمندان استانی و گرامیداشت یاد شاعر فقید هم استانی خلیل عمرانی به همین مناسب خبر داد و افزود: این برنامه‌ها چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

\n\n

سیدزاده افزود: یکی دیگر از برنامه‌های مهم این هفته برگزاری دهمین دوره جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس با رویکرد دو قرن مقاومت استان است که ۲۴ تا ۲۶ فرودین‌ماه در سینما کانون بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به غبارروبی گلزار شهدای بوشهر، حضور هنرمندان در خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس فجر و کارگاه نقاشی، برپایی نمایشگاه آثار تجسمی و اجرای نمایش خیابانی اشاره کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر