دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در پی درج یادداشت ارسالی خوانندگان؛
فکرشهر: پس از درج یادداشتی ارسالی خوانندگان فکرشهر به عنوان «گلایه از مسئولین آب روستایی استان/ قطعا کسی در این دنیا پاسخگوی بی کفایتی خودش نیست»، شرکت آب و فاضلاب روستایی...
کد خبر: ۲۱۴۷۲
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: پس از درج یادداشتی ارسالی خوانندگان فکرشهر به عنوان «گلایه از مسئولین آب روستایی استان/ قطعا کسی در این دنیا پاسخگوی بی کفایتی خودش نیست»، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر، جوابیه ای را به این پایگاه خبری ارسال نمود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن این جوابیه به شرح زیر است:

\n\n

مدیر محترم سایت خبری فکر شهر 
\nبا سلام 
\nاحتراما در پاسخ به درج مطلبی با عنوان" گلایه از مسئولین آب روستایی / قطعا کسی در این دنیا پاسخگوی بی کفایتی خودش نیست"به اطلاع می رساند .
\nروستای شاهیجان ازجمله روستاهای  واقع در منطقه ی بوشکان شهرستان دشستان می باشد که درسال های اخیر به دلیل کمبود بارندگی وافت شدید سفره های زیرزمینی ،دبی چاه های مذکور کاهش یافته  واز 3 حلقه چاه موجودتأمین آب در این منطقه 2 حلقه چاه خشک گردیده است ودرحال حاضر از  1 حلقه چاه موجود در منطقه  جهت آبرسانی به  شهرکلمه ،فاریاب ، تنگ زرد علیا وسفلی وشاهیجانی استفاده می شود. که این شرکت علی رغم محدودیت منابع آبی سهم هر روستا را براساس سرانه های استاندارد وجمعیت تأمین می نمایدکه مصرف مشترکین وخانوارهای روستاهای مذکوربراساس کنتور بیانگر مصرف بالاتر از استانداردنیز می باشدلیکن در برخی ساعات از شبانه روز بدلیل برداشت ومصرف همزمان آب توسط همه روستاها احتمال افت فشار در برخی نقاط وجود دارد.

\n\n

\nبا تشکر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر