دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر ـ رضا محمدی: جمعی از کشاورزان روستای باغان از توابع بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی خواستار رسیدگی فوری به مشکلاتشان شدند .\n\nبه گزارش فکرشهر، انان در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشتند: فصل برداشت هندوانه و شمام فرا رسیده و مسولان باید فکری به حال ما کشاورزان انجام بدهند.\n\nیکی از کشاورزان این روستا  که قریب به ۲۰سال به شغل کشاورزی مشغول است، اظهارداشت: هر سال ۳ هکتار هندوانه و شمام را زیر کشت می برم اما به علت نبود بازار و مشتری همه آن ها باید دور بریزیم.\n\nحسن رضایی افزود: مسولان امر از الان به فکر خرید تضمینی این محصول باشند.
کد خبر: ۲۱۷۶۶
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

فکرشهر ـ رضا محمدی: جمعی از کشاورزان روستای باغان از توابع بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی خواستار رسیدگی فوری به مشکلاتشان شدند .

\n\n

به گزارش فکرشهر، انان در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشتند: فصل برداشت هندوانه و شمام فرا رسیده و مسولان باید فکری به حال ما کشاورزان انجام بدهند.

\n\n

یکی از کشاورزان این روستا  که قریب به ۲۰سال به شغل کشاورزی مشغول است، اظهارداشت: هر سال ۳ هکتار هندوانه و شمام را زیر کشت می برم اما به علت نبود بازار و مشتری همه آن ها باید دور بریزیم.

\n\n

حسن رضایی افزود: مسولان امر از الان به فکر خرید تضمینی این محصول باشند.

\n\n

\n\n

یکی دیگر از کشاورزان باغانی نیز گفت: فصل برداشت فرا رسیده اما مسولان باید از الان تصمیم  خود را بگیرند.

\n\n

هادی رضایی در ادامه به مشکلات نبود سوخت کافی، خرید تضمینی و برقی کردن چاه های کشاورزی اشاره نمود و از مسولان امر خواست مشکلات کشاورزان را حل نمایند.

\n\n

دهیار روستای باغان نیز ضمن تایید این گزارش خواستار توجه مسولان استان به کشاورزان شد.

\n\n

ابوذر زارعی  افزود: قریب به ۹۰ درصد از مردم این روستا به کار کشاورزی مشغول هستند و می طلبد مسولان سازمان جهاد کشاورزی توجه ویژه ای به کشاورزان این منطقه داشته باشند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر