شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار برازجان از اختصاص پنح تابلوی تبلیغاتی برای فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در این شهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سعید شمالی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان فرهنگی دشتستان اظهار داشت: شهرداری برازجان در سال جاری در راستای بهبود وضعیت فرهنگی شهر برازجان اقدامات لازم را انجام می‌دهد و امیدواریم مورد حمایت شورای فرهنگ عمومی نیز قرار بگیرد.\n\nوی افزود: فرهنگ‌سازی برای اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌هایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و شهرداری برازجان برای تحقق این مهم نهایت ظرفیت موجود را به کار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۱۸۲۳
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: شهردار برازجان از اختصاص پنح تابلوی تبلیغاتی برای فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در این شهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سعید شمالی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان فرهنگی دشتستان اظهار داشت: شهرداری برازجان در سال جاری در راستای بهبود وضعیت فرهنگی شهر برازجان اقدامات لازم را انجام می‌دهد و امیدواریم مورد حمایت شورای فرهنگ عمومی نیز قرار بگیرد.

\n\n

وی افزود: فرهنگ‌سازی برای اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌هایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و شهرداری برازجان برای تحقق این مهم نهایت ظرفیت موجود را به کار می‌گیرد.

\n\n

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: شهرداری برازجان در سال 95 عزم خود را برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر جزم کرده و برنامه‌ریزی لازم برای انجام این مهم نیز صورت گرفته است.

\n\n

شمالی‌نژاد از اختصاص پنج تابلوی تبلیغاتی برای فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در برازجان خبر داد و گفت: با تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان، این تعداد تابلو از طرف شهرداری برای تبلیغ برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و مذهبی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، ورزش و جوانان و اداره اوقاف برازجان واگذار می‌شود.

\n\n

به گزارش فارس، وی ابراز داشت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر برازجان نیازمند همکاری چندین دستگاه اجرایی است و امیدواریم با همکاری همه‌جانبه به اهداف خود برسیم.

\n\n

شهردار برازجان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در محلات و راه‌اندازی پارک‌های محله‌ای نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر