دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بیش از 550 هزار تن گوجه فرنگی در استان بوشهر برداشت شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، معاون بهبود تولیدات گیاهی  سازمان جهاد کشاورزی استان گفت تا هفته آینده برداشت گوجه فرنگی به پایان می رسد.\nخسرو عمرانی افزود 12 هزار و 500 هکتار از اراضی استان به کشت خارج از فصل گوجه فرنگی اختصاص دارد که 19 هزار تن گلخانه ای است.\n\nوی با اشاره به اینکه بیش از 96  درصد محصول گوجه فرنگی خارج از فصل استان برداشت شده است گفت قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی درجه یک در مزارع بین دو تا دو هزار و 500  تومان است که به بازارهای داخلی سراسر کشور ارسال شده است.
کد خبر: ۲۱۸۲۴
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: بیش از 550 هزار تن گوجه فرنگی در استان بوشهر برداشت شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون بهبود تولیدات گیاهی  سازمان جهاد کشاورزی استان گفت تا هفته آینده برداشت گوجه فرنگی به پایان می رسد.
\nخسرو عمرانی افزود 12 هزار و 500 هکتار از اراضی استان به کشت خارج از فصل گوجه فرنگی اختصاص دارد که 19 هزار تن گلخانه ای است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه بیش از 96  درصد محصول گوجه فرنگی خارج از فصل استان برداشت شده است گفت قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی درجه یک در مزارع بین دو تا دو هزار و 500  تومان است که به بازارهای داخلی سراسر کشور ارسال شده است.

\n\n

آقای عمرانی همچنین از آغاز تولید نشا گوجه فرنگی در مزارع استان خبر داد و افزود برای تولید نشا گوجه فرنگی که از اواخر اردیبهشت آغاز می‌شود اقدامات لازم در گلخانه‌های استان انجام شده است.
\n700 میلیون قطعه نشا گوجه فرنگی در گلخانه‌های استان برای کشت در اراضی تولید می‌شود.

\n\n

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر