جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از احداث کلینیک تخصصی ویژه برازجان با اعتبار 50 میلیارد ریال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، سید سجاد اقبالی در بازدید از پروژه‌های درمانی این شهرستان اظهار داشت: افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به شمار می‌رود و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۲۲۱۲۸
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از احداث کلینیک تخصصی ویژه برازجان با اعتبار 50 میلیارد ریال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، سید سجاد اقبالی در بازدید از پروژه‌های درمانی این شهرستان اظهار داشت: افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به شمار می‌رود و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

وی افزود: دشتستان با توجه به جمعیت بالایی که دارد و با توجه به اینکه شهرستان‌های اطراف نیز از خدمات درمانی این شهرستان برخوردار هستند، نیازمند توجه بیشتری است و باید امکانات و تجهیزات درمانی مورد نیاز شهرستان تأمین شود.

\n\n

معاون درمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر چندین پروژه عمرانی در حوزه درمان در شهرستان دشتستان اجرایی و عملیاتی شده که تکمیل آنها در دستور کار است.

\n\n

اقبالی تصریح کرد: اجرای مرکز بهداشتی و درمانی تنگ ارم از جمله پروژه‌های ارزشمند است که با اعتباری بالغ بر 6.5 میلیارد ریال با زیربنای 550 مترمربع در دست اجراست.

\n\n

وی یادآور شد: تجهیز اتاق‌های سی پی آر در 6 مرکز بهداشتی و درمانی در دشتستان نیز از دیگر خدماتی است که به مردم این شهرستان ارائه شده است.

\n\n

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از احداث کلینیک تخصصی ویژه برازجان با اعتبار 50 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این کلینیک تخصصی با مساحت 2 هزار و 350 مترمربع در شهر برازجان در دست اجراست که امیدواریم به زودی تکمیل و راه‌اندازی شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر