دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر از ساماندهی پارک‌ها و زمین‌های بازی استان بوشهر خبر داد و گفت: وسایل بازی غیراستاندارد پلمب می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، محمد رحیم بهره‌مند صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح ساماندهی پارک‌ها و زمین‌های بازی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم، بازرسی وضعیت ایمنی وسایل موجود در پارک‌ها و زمین‌های بازی است.
کد خبر: ۲۲۳۳۳
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر از ساماندهی پارک‌ها و زمین‌های بازی استان بوشهر خبر داد و گفت: وسایل بازی غیراستاندارد پلمب می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد رحیم بهره‌مند صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح ساماندهی پارک‌ها و زمین‌های بازی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم، بازرسی وضعیت ایمنی وسایل موجود در پارک‌ها و زمین‌های بازی است.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم جمع‌آوری وسیله‌های بازی غیراستاندارد در پارک‌ها، گفت: برخی از این وسایل بازی از استاندارد لازم برخوردار نیستند و مشکلات جانی را برای استفاده‌کنندگان و به‌ویژه خردسالان و کودکان ایجاد می‌کنند.

\n\n

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از ساماندهی پارک‌ها و زمین‌های بازی بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در این راستا طرح مهمی در شمال استان بوشهر اجرا شده است و بیش از ۵۰ وسیله بازی غیراستاندارد از پارک‌های محله‌ای شمال استان بوشهر جمع‌آوری شد.

\n\n

وی بیان کرد: این طرح با اخذ مجوز از دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گناوه و در راستای ایمنی و سلامت کودکان در سطح شهرستان‌های گناوه، دیلم و ریگ اجرا شده است.

\n\n

بهره‌مند از تاب‌های کجاوه‌ای، تاب‌های با نشیمن‌گاه فلزی و سرسره فلزی به عنوان وسایل بازی خطرآفرین نام برد و افزود: همکاری مطلوب شهرداری‌ها در اجرای این طرح از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

\n\n

مدیرکل استاندارد استان بوشهر ادامه داد: در همه نقاط استان این طرح مهم اجرا می‌شود تا شاهد کاهش خطرات وسایل بازی و بروز حوادث احتمالی باشیم.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر