دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با کشف بیش از 100 قطعه کبک؛
فکرشهر: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان با همراهی پلیس اطلاعات ،طی بازررسی منزل یکی از فروشندگان پرندگان وحشی موفق به کشف بیش از 100 قطعه کبک گردید...
کد خبر: ۲۲۳۳۹
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان با همراهی پلیس اطلاعات ،طی بازررسی منزل یکی از فروشندگان پرندگان وحشی موفق به کشف بیش از 100 قطعه کبک گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیرکل محیط زیست استان بوشهر ضمن اعلام این خبر، گفت : با تلاش محیط بانان شهرستان دشتستان و اقدامات اطلاعاتی انجام شده موفق به دستگیری یکی از فروشندگان عمده کبک در شهرستان دشتستان گردیدیم. در بازرسی از محل نگهداری این پرندگان بیش از 100 قطعه کبک کشف گردید که هم اکنون در شرایط مناسبی نگهداری و منتظر کسب دستور مرجع قضایی جهت رهاسازی آنها در طبیعت هستیم.

\n\n

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، حسین دلشب ضمن تقدیر از طبیعت دوستان قانونمند گفت : متاسفانه چندی است خرید و فروش گونه های وحشی از جمله کبک ، تیهو ، جیرفتی و پرندگان شکاری باب شده و حتی علنا در فضای مجازی نسبت به درج آگهی اقدام می نمایند لذا ضروری است به استحضار هم استانی های محترم رسانیده شود که خرید و نگهداری پرندگان یاد شده در منزل جرم محسوب شده و مطابق قانون شکاروصید با متخلفین برخورد خواهد گردید لذا استدعا دارم جدا از این عمل خودداری نمایند تا طبیعتمان زیباتر و غنی تر از همیشه باشد.

\n\n

متخلفین مذکور جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردیدند.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر