دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت:امسال  خرید گندم در این استان نسبت به سال گذشته 61 درصد رشد داشته است.به گزارش فکرشهر، محمد هاشمی در حاشیه بازدید از مراکز خرید گندم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله سال گذشته با بارندگی خوبی که در سطح استان شاهد آن بودیم کشاورزان از محصولات خود راضی بودند.وی افزود: در سال گذشته در اکثر نقط استان محصول گندم بصورت دیم ویا آبی کاشته شده بود ویکی از سالهای خوب کشاورزان بوده است بطوری که خرید این محصول نسبت به سال گذشته 61 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۲۶۶۳
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت:امسال  خرید گندم در این استان نسبت به سال گذشته 61 درصد رشد داشته است.

به گزارش فکرشهر، محمد هاشمی در حاشیه بازدید از مراکز خرید گندم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله سال گذشته با بارندگی خوبی که در سطح استان شاهد آن بودیم کشاورزان از محصولات خود راضی بودند.

وی افزود: در سال گذشته در اکثر نقط استان محصول گندم بصورت دیم ویا آبی کاشته شده بود ویکی از سالهای خوب کشاورزان بوده است بطوری که خرید این محصول نسبت به سال گذشته 61 درصد رشد داشته است.

هاشمی ادامه داد: هم اکنون مراکز خرید گندم در استان بوشهر در مجتمع انبارهای چغادک، سیلوی برازجان، کارخانه آرد خلیج فارس دشتی، کارخانه آرد الزهرا و باقری برازجان است که این خرید ها تا هفته آینده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تاکنون 91هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شده و مبلغ 910 میلیارد ریال به کشاورزان بابت خرید گندم ها تحویل داده شده است.

هاشمی با اشار ه به اینکه  در سال گذشته 55هزار تن  گندم خریداری شده خاطر نشان کرد: کشاورزان گندم معمولی خود را به هر کیلوگرم10 هزار و 500ریال و دوروم 10 هزار و 800 ریال به فروش رساندند که بیشترین گندم خریداری مربوط به شهرستان دشتستان است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر