دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از تخصیص یک‌هزار میلیارد ریال برای خرید خرمای مازاد کشاورزان استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۴
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مشکلات اخیر کشاورزان و نخلداران دشتستان خاطرنشان کرد: هنوز خرمای سال گذشته نخلداران دشتستان به فروش نرفته و این مسئله مشکلاتی برای این قشر ایجاد کرده است.

زارع بیان کرد: هم‌اکنون بیش از 20 هزار تن خرمای نخلداران دشتستان به فروش نرفته که با تلاش مسئولان استان و شهرستان و با پیگیری نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی شاهد اقدامات مناسبی توسط وزارت جهاد کشاورزی در خرید تضمینی خرمای مازاد هستیم.

وی از تخصیص یک‌هزار میلیارد ریال برای خرید خرمای مازاد کشاورزان استان بوشهر خبر داد و گفت: این مبلغ توسط وزارت جهاد کشاورزی تخصیص یافته و به زودی خرمای مازاد کشاورزان و نخلداران دشتستان و سراسر استان آغاز می‌شود.

فرماندار دشتستان افزود: کشاورزان نقش بسیار تاثیرگذاری در اقتصاد کشور بر عهده دارند و تقویت کشاورزان و تولیدکنندگان این حوزه موجبات اعتلای اقتصاد می‌شود.

زارع یادآور شد: دشتستان بیش از 70 درصد تولیدات کشاورزی استان بوشهر را در اختیار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی شاهد موفقیت و پیشرفت بیشتر کشاورزان دشتستان در افزایش کمی و کیفی محصولات باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر