يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: برای توسعه فعالیت های تجاری و اقتصادی در بندر بوشهر، تعطیلی روزهای پنجشنبه برای دستگاه های مرتبط با ترخیص کالا در این بندر از 22 خرداد جاری لغو می شود.به گزارش فکرشهر، سعید زرین فر روز یکشنبه درنشست با مسوولان اقتصادی و گمرکی بوشهر افزود: گمرک پایه اقتصادی بندر بوشهر به حساب می آید و لازم است این مرکز اقتصادی در همه روزهای هفته فعال و پاسخگوی بازرگانان و تجار باشد.
کد خبر: ۲۹۳۷
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: برای توسعه فعالیت های تجاری و اقتصادی در بندر بوشهر، تعطیلی روزهای پنجشنبه برای دستگاه های مرتبط با ترخیص کالا در این بندر از 22 خرداد جاری لغو می شود.

به گزارش فکرشهر، سعید زرین فر روز یکشنبه درنشست با مسوولان اقتصادی و گمرکی بوشهر افزود: گمرک پایه اقتصادی بندر بوشهر به حساب می آید و لازم است این مرکز اقتصادی در همه روزهای هفته فعال و پاسخگوی بازرگانان و تجار باشد.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار گمرک در رونق تجاری بوشهر اضافه کرد: مردم بوشهر زندگی شان با فعالیت های گمرکی و تجارت گره خورده است و فعالیت گمرک بوشهر در همه ایام امری ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر اظهار کرد: تعطیلی گمرک در روزهای پنجشنبه سبب رکود تجارت می شود به همین دلیل برخی دستگاه های اجرایی استان که به نوعی با تجارت و بازرگانی سر و کاردارند لازم است در این روز برای ارایه خدمات به تجار فعال باشند.

زرین فر با بیان این که اکنون برخی از سازمان ها و ادارات در روزهای پنجشنبه به مردم خدمات رسانی می کنند افزود: اکنون بانک ها، مراکزدرمانی و بیمارستان ها، بنادر و دریانوردی و دیگر مراکز اقتصادی پنجشنبه ها به مردم خدمات ارایه می کنند که لازم است 9 دستگاهی که با تجارت و ترخیص کالا سروکار دارند نیز روز پنجشنبه سرکار حاضر باشند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر