يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جوان یعنی فراتر از روز و روزمرگی، جوان یعنی متمایز و منطقی ،جوان یعنی تدین و آزادگی ، که می بایست با برنامه ریزی فرهنگی دقیق تر جایگاه این بخش از جامعه را تحکیم و ارتقا بخشید.به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر دکتر ماحوزی در آئین بزرگداشت روز جوان افزود: علی اكبر(ع) جوانی خوش چهره، زیبا، خوش زبان و دلیر بود و از جهت سیرت و خلق و خوی و رخسار، شبیه ترین مردم به پیامبر اكرم(ص) بود و شجاعت و رزمندگی را از جدش علی ابن ابی طالب (ع) به ارث برده و دارای كمالات و محاسن بود.
کد خبر: ۲۹۹۲
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۰

فکرشهر:  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جوان یعنی فراتر از روز و روزمرگی، جوان یعنی متمایز و منطقی ،جوان یعنی تدین و آزادگی ، که می بایست با برنامه ریزی فرهنگی دقیق تر جایگاه این بخش از جامعه را تحکیم و ارتقا بخشید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر دکتر ماحوزی در آئین بزرگداشت روز جوان افزود: علی اكبر(ع) جوانی خوش چهره، زیبا، خوش زبان و دلیر بود و از جهت سیرت و خلق و خوی و رخسار، شبیه ترین مردم به پیامبر اكرم(ص) بود و شجاعت و رزمندگی را از جدش علی ابن ابی طالب (ع) به ارث برده و دارای كمالات و محاسن بود.

وی ادامه داد: علی اکبر(ع) در ماجرای عاشورا حضور فعال داشت و در تمام حالات در کنار پدرش امام حسین(ع) بود و با دشمنانش به سختی مبارزه می کرد.

ماحوزی افزود: معمولا دوره جوانی را دوران طوفانی زندگی در تصمیم گیری ها بحساب می آورند که امروزه با افزایش سطح آگاهی جوانان ، در تصمیم گیری ها حساب شده و بهینه تر عمل می نمایند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر یاداور شد: ما نگاه عاطفی به این بزرگواران داریم اما در عین حال باید راجع به این افراد بیشتر کار کرد. انتخاب روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان حرکت تأثیرگذار فرهنگی است که بدون شک با برنامه ریزی فرهنگی دقیق و حمایت بیشتر از برنامه های فرهنگی کلان و تامین اعتبارات لازم می تواند موجبات ارتقا جایگاه جوانان را در پی داشته باشد.

دکتر ماحوزی اضافه کرد:جوانان ما در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و هنری و دفاع مقدس و سازندگی بارها و بارها رشادت های خود را در تاریخ ثبت کرده اند.

در این برنامه به مناسبت روز جوان "16" وسیله ورزشی تن تاک به افراد منتخب اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر