دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۹۹۸
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تکالیف مطرح شده در منشور حقوق شهروندی تشریفاتی نیست و باید بعد از اجرای مفاد، حقوق شهروندی با قبل از آن تفاوت فاحش داشته باشد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از عباس برزگرزاده در نشست صیانت از حقوق شهروندی افزود: همه مردم عملیاتی شدن منشور حقوق شهروندی که مد نظر رئیس جمهور بوده را باید مشاهده کنند. 

وی یادآورشد: تکالیف دستگاههای اجرایی در برابر دستورالعمل 9 گانه صیانت و رعایت کامل مفاد حقوق شهروندی مشخص و انجام آن الزامی است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: ذات و جوهر همه موضوعات در حقوق شهروندی و ستاد صیانت رعایت و حفظ حرمت ارباب رجوع و شهروندان است.

برزگرزاده با اشاره به آموزش حقوق شهروندی توسط استادان دانشگاهها افزود: همایش‌های مرتبط با حقوق شهروندی به صورت برجسته مد نظر ادارات باشد.

وی گفت: تهیه کلیپ به فراخور وظایفی که ادارات دارند باید اطلاع‌رسانی شود و گزارش‌های دوره‌ای ماهانه به ستاد صیانت منعکس کنند.

برزگرزاده ادامه داد: نکته قابل توجه این است که اطلاع رسانی و آگاه‌سازی شهروندان از حقوق شهروندی امتیاز ویژه‌ای دارد.

وی گفت: فضاسازی برای اجرای حقوق شهروندی هم باید به صورت دوره‌ای و متنوع تغییر کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به ایجاد میز خدمت در حوزه حقوق شهروندی بیان کرد: در این بخش باید قید شود که این مکان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی است که بر اساس تکریم و حقوق شهروندی برپا شده است.

برزگرزاده گفت: کارمندانی که مفاد حقوق شهروندی را به خوبی انجام می دهند باید تشویق و با آنهایی که برخورد بد یا نامناسب داشته باشند ضمن درج در پرونده گزارش آن به دفتر امور اجتماعی ارسال شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر