شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از جستجو برای مفقودین حادثه دشت پلنگ با استفاده از سگ‌های زنده‌یاب خبر داد...
کد خبر: ۳۲۰۳۳
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از جستجو برای مفقودین حادثه دشت پلنگ با استفاده از سگ‌های زنده‌یاب خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین درویشی اظهار داشت: با توجه به  بارندگی‌های چند روز گذشته استان بوشهر و استان‌های فارس و کهگیلویه و سرازیر شدن آب‌ها به سمت استان بوشهر شاهد بروز مشکلاتی در استان از جمله منطقه دشتی هستیم.

وی از ریزش پل روستای گنخک در مسیر کاکی - کنگان خبر داد و گفت: این پل هنگام بارندگی ریزش کرده بود که یک خودرو با دو سرنشین به رودخانه سقوط کرد که طی دریافت اطلاع بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام و کار جستجو آغاز شد که جسد یکی از سرنشینان خودرو پیدا و بعدازظهر نیز جسد دوم پیدا شد و عملیات پایان یافت.

وی بیان کرد: به‌دنبال غرق شدن چهار نفر در رودخانه دشت پلنگ شهرستان دشتی تیم واکنش سریع به کمک هشت تیم عملیاتی و تیم آنست جمعیت هلال احمر استان بوشهر همراه با تجهیزات کامل و ۲ ست زنده یاب به‌وسیله یک فروند بالگرد و ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲ قلاده سگ به منطقه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: کار جستجو برای یافتن آنها شروع شد و عملیات جستجو برای یافتن چهار نفر مفقودی  ادامه دارد.

فرماندار شهرستان دشتی گفت: جسد یکی از 4مفقودان حادثه دشت‌پلنگ پیدا شد.

غلامرضا مهرجو ادامه داد: صبح امروز با اقدامات صورت گرفته و تیم های جستجو هلال احمر جسد دو تن از مفقودین به نام کیوان جوادپور 30 ساله و ناهید یادگاری 26 ساله پیدا شد و همچنان جستجو برای یافتن دیگر افراد ادامه دارد.

مهرجو بیان کرد: علی‌رغم هشدارهای قبلی مبنی بر پرهیز از تجمع در محل رودخانه و دره‌های فصلی، متاسفانه بازهم شاهد این موضوع هستیم که انتظار داریم مردم هشدارهای مسئولین و هواشناسی را جدی بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر