پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۴۲۷
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۲

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم اعتکاف در ۲۲۰ مسجد استان بوشهر خبر داد و گفت: در اعتکاف امسال بیش از ۱۴ هزار نفر از نقاط مختلف استان حضور دارند.

مراسم معنوی اعتکاف در مساجد اصفهان

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، از روز گذشته سنت حسنه اعتکاف در مساجد استان بوشهر آغاز شده است و متعکفین وارد مساجد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سنت حسنه اعتکاف در سال‌های اخیر در جامعه نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: اعتکاف دل کندن از دنیا و ورود همراه با تفکر و اندیشه به معنویت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بوشهر از برگزاری مراسم اعتکاف در ۲۲۰ مسجد استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در اعتکاف امسال بیش از ۱۴ هزار نفر از نقاط مختلف استان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش معتکفین در استان بوشهر هستیم، بیان کرد: سال گذشته ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ۲۰۶ مسجد استان بوشهر به اعتکاف رفته بودند.

سروستانی با اشاره به اینکه امسال ۱۳۴ مسجد ویژه خواهران و ۸۶ مسجد برای برادران اختصاص یافته است، گفت: به منظور برگزاری برنامه‌های ویژه اعتکاف ۳۳۰ مبلغ و مبلغه اعزام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ختم قرآن، توسل و مناجات امیرالمومنین(ع) و دیگر دعاها توسط معتکفین، افزود: از برنامه‌های اعتکاف می‌توان به گفتمان دینی، حلقه‌های معرفت، تصحیح قرائت نماز و اعمال ام‌داوود اشاره کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر