يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
محمدباقر عباسی سملی:
فکرشهر: معاون سیاسی ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی و سخنگوی این ستاد در نشست با خبرنگاران فعالیت ها‌ و خط مشی این ستاد را تشریح کرد...
کد خبر: ۳۳۰۹۲
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰

فکرشهر: معاون سیاسی ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی و سخنگوی این ستاد در نشست با خبرنگاران فعالیت ها‌ و خط مشی این ستاد را تشریح کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومي ستاد مركزي انتخاباتي دكتر حسن روحاني در استان بوشهر، مهندس محمدباقر عباسی سملی با بررسی دلایل بروز انقلاب اسلامی در ایران مطالبه آزادی و حق مشارکت ملت را از دلایل مهم انفلاب اسلامی برشمرد. 

وی با اشاره  به انتخابات ریاست جمهوری در سال 84 ناهماهنگی در اردوگاه اصلاح طلبان را یکی از دلایل مهم ایجاد دوران هشت ساله احمدی نژاد خواند.

عباسی  با اشاره به اینکه در آن زمان هشت ساله شاهد ویرانی همه جانبه به ویژه در حوزه اخلاق بودیم، چنانکه دروغ و ناراستی فراگیر شد، خاطر نشان کرد: دولت روحانی را می توان دولت امداد و نجات نامید که پس از زلزله ای هشت ریشتری چهار سال امداد و آواربرداری را در دست گرفت.

وی گفت: رسانه ها در تحقق انتخاباتی پرشور و سالم نقش مهمی دارند و در فعالیت های خود باید حق گویی، حق جویی و امانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

سخنگوی ستاد روحانی در استان بوشهر گفت: ما نیز در ستاد دکتر حسن روحانی به دنبال این هستیم که فعالیت های این ستاد در راستای اخلاق، سلامت و راستی باشد.

وی عنوان کرد: سیاست و استراتژی ما تحلیل رقیب است و به هیچ عنوان تخریب صورت نمی گیرد.

عباسی با اشاره به برنامه های اصلی حسن روحانی در دولت دوازدهم عنوان کرد: بدون تردید اقتصاد و معیشت دغدغه اصلی دولت خواهد بود اما از فرهنگ و سیاست نیز در دور دوم غافل نخواهد بود.

سخنگوی ستاد حسن روحانی در استان بوشهر بیان کرد: با شناختی که طی چند دهه اخیر از حضور حداکثری مردم  وجود دارد، تردید نداریم که حضور حداکثری به نفع جریان عقلانیت و اعتدال رخ خواهد داد.

عباسی در پاسخ به اینکه آیا از عملکرد دولت تدبیر و امید در استان بوشهر راضی هستید، عنوان کرد: این دولت در عرصه رفع خرابی های دوره هشت ساله دولت گذشته بسیار موفق عمل کرده و کارنامه اقتصادی آن نیز قابل قبول است.

وی گفت: با توجه به اینکه بوشهر یک استان مرزی است و نیروگاه اتمی در آن قرار دارد فعالیت های دولت روحانی خطراتی  را که میتوانست استان را تهدید کند مرتفع کرده است.

مهندس عباسی بیان کرد: ونزوئلا یکی از کشورهایی  است که با دولت گذشته همفکر و هم روش بود و امروزه جهانیان شاهد فروپاشی اجتماعی و اقتصادی این کشور هستند.

عباسی تصریح کرد: در صورت نبود توسعه فرهنگی، توسعه سیاسی محقق نمی شود و اگر توسعه سیاسی نباشد در زمینه اقتصاد نیز موفق نخواهیم بود.

وی گفت: آزادی اندیشه یکی از مواردی است که در قانون اساسی وجود دارد و ما اکنون خواستار اجرای آن هستیم.

سخنگوی ستاد دکتر حسن روحانی در بوشهر اظهار داشت: یکی از شاخص های موفقیت اصلاح طلبان این است که موفق گردیده در این انتخابات بخش مهمی از نیروهای اصلی و تاثیرگذار جبهه رقیب را به سوی خود جذب کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر