دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۳۰۶
سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: هم اکنون این دانشگاه پنج طرح عمرانی شامل ساختمان های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، دانشکده فنی و مهندسی، خوابگاه، مجتمع فرهنگی تفریحی و ساختمان مرکزی دانشگاه را در دست اجرا دارد.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالمجید مصلح افزود: از میان این طرحها ساختمان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان دشتستان بعنوان یکی از سه طرح تکمیلی سفر دیماه سال 93 رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر به اتمام رسیده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی اضافه کرد: 2 طرح دیگر تکمیلی مصوب سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر تکمیل کتابخانه مرکزی و دانشکده فنی مهندسی است دانشگاه خلیج فارس است که احداث کتابخانه مرکزی در سال 94 به بهره برداری رسید.

مصلح افزود: احداث دانشکده فنی و مهندسی نیز از اردیبهشت سال گذشته با انتخاب پیمانکار جدید روند خوبی به خود گرفته و هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: مرحله نخست این طرح تا پایان سال جاری و مابقی آن نیز تا پایان سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مصلح در ارتباط با پروژه خوابگاهی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: طرح احداث خوابگاه دانشجویی با ظرفیت پذیرش 240 نفر که بنیاد 15 خرداد متولی احداث آن است هم اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یادآور شد: همچنین مجتمع فرهنگی تفریحی دانشگاه خلیج فارس با 50 درصد پیشرفت فیزیکی که عملیات اجرایی آن در مقطعی متوقف شده بود تامین اعتبار مناسب برای آن صورت گرفته و بزودی با انتخاب پیمانکار جدید روند احداث آن از سرگرفته خواهد شد و عملیات اجرایی آن

نیز تا پایان سال آینده تمکیل می شود.

مصلح گفت: ساختمان سازمان مرکزی این دانشگاه نیز 69 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در انتظار انتخاب پیمانکار جدید برای ادامه روند احداث است.

وی ادامه داد: با این وجود تا پایان سال 97 همه طرحهای عمرانی دانشگاه خلیج فارس افتتاح و بهره برداری می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر