دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تاکنون 25 روستا در تنگستان گازدار شده اند که اغلب این نقاط، جزو روستاهای پرجمعیت تنگستان بوده‌ ...
کد خبر: ۳۳۳۷
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

به گزارش فکرشهر، غلامعباس حسینی در گفت‌وگو با فارس در بوشهر اظهار داشت: در سالی که گذشت، شاهد توسعه عملیات گازرسانی در بسیاری از نقاط استان بودیم، اتفاقی که در نتیجه تلاش و مساعدت بی‌دریغ مجموعه شرکت گاز استان بوشهر محقق شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: هم اکنون نیز عملیات توسعه گازرسانی در بسیاری از نقاط استان در دست اجرا است که در همین ارتباط گازرسانی به روستاها در اولویت است.

حسینی افزود: روستاهای شهرستان تنگستان از جمله این روستاها هستند که عملیات توسعه گازرسانی در آنها به سرعت در حال انجام است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بخش گازرسانی به روستاهای این شهرستان، تاکنون 25 روستا گازدار شده است که اغلب این نقاط، جزو روستاهای پرجمعیت تنگستان بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در همین راستا خدمت به مردم این شهرستان را افتخاری بزرگ برشمرد و افزود: امید است با تحقق کامل گازرسانی به تنگستان، در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم این شهرستان کوشا باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: همچنین در روستاهای بخش ساحلی و مرکزی این شهرستان نیز ، عملیات توسعه‌ای خوبی محقق شده که در این ارتباط می‌توان به روستاهای سمل شمالی، سمل جنوبی و گلنگون اشاره کرد.

حسینی اضافه کرد: با اتمام عملیات گازرسانی در این سه روستا، شاهد برخورداری 3000 خانوار روستایی جدید  از نعمت گاز خواهیم بود.

وی همچنین ادامه داد: توسعه گازرسانی در مناطق شهری تنگستان در کنار توسعه گازرسانی روستاهای این شهرستان در دستور کار قرار داشته و اجرا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر