دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۴۴۲
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: سالانه ۱۲ میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر مصرف می‌شود که ۹۹ درصد آن در حوزه صنایع و یک درصد به مصرف خانوارها می‌رسد.

غلامعباس حسینی

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامعباس حسینی در آئین آغاز عملیات گازرسانی در کوی فضیلت بوشهر اظهار داشت: در اجرای طرح‌های گازرسانی اکنون ۹۸ درصد جمعیت شهری و ۸۵ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از طرح گازرسانی بهره‌مند شده‌اند.

غلامعباس حسینی از اجرای ۲ هزار و ۹۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: اکنون ۱۴۵ هزار مشترک گاز در استان بوشهر از خدمات گازرسانی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح گازرسانی شهر بوشهر تکمیل شد افزود: با اجرای طرح گازرسانی به محلات کوی فضلیت، جبری، محلات بهبهانی‌ها، شنبدی و مسکن مهر ستایش طرح گازرسانی به شهر بوشهر تکمیل شد.

حسینی از اختصاص ۲.۷ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به شهر بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: با آغاز عملیات گازرسانی به محلات مختلف شهر بوشهر به طول ۲۷ کیلومتر ۲.۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که این طرح تا نیمه نخست امسال تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر، طول شبکه گاز رسانی شهر بوشهر را ۴۸۰ کیلومتر دانست و تصریح کرد: اکنون شهر بوشهر دارای ۳۴ هزار مشترک گاز است که با تکمیل طرح لوله‌گذاری گازرسانی تعداد مشترکان افزایش می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر