يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان بوشهر معتقد است که انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، انتخاب بین دو راه، دو اندیشه، روش و دیدگاه متفاوت است...
کد خبر: ۳۳۴۵۹
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: دبیر ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان بوشهر معتقد است که انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، انتخاب بین دو راه، دو اندیشه، روش و دیدگاه متفاوت است. 

به گزارش فکرشهر و به نقل روابط عمومی ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان بوشهر، محمد آقایان حسینی جمعه شب در جمع پرشور مردم گناوه، گفت: بسیار خرسندم که در روز تولد امام زمان (عج) و پس از مناظره تاریخی رییس جمهور در جمع شما مردم مسئولیت پذیر، اگاه و فرهیخته ی گناوه هستم.

وی افزود: تفکری در دولت نهم و دهم وجود داشت که عمق دره تحریم ها و فشار های اقتصادی بر مردم را نعمت می دانست و معتقد بود باید از آن استقبال کرد.

آقایان حسینی ادامه داد: امروز با حضور هوشیارانه مردم، تفکری بر کشور حاکم شده است که رویکرد دولت یازدهم است و اعتقاد به گفتگو و لغو تحریم های ظالمانه، رونق اقتصادی و شکوفایی ملی دارد و این را ثابت کرده است.

این استاد دانشگاه با ارائه مثال هایی از عملکرد دولت قبل و فعلی، عنوان داشت: دولت دهم علی رغم ادعا و شعارهای ضد استکباری، میلیاردها دلار اوراق سهام  آمریکا را خریداری کرد که با شدت گرفتن تحریم ها و مصادره آن اموال توسط محاکم امریکایی، ثروت ملی به باد رفت.

وی اضافه کرد: دولت دهم علی رغم فرصت 11 ماهه برای بازگرداندن پول ها و علی رغم اخطار های وزارت اطلاعات، از برگرداندن پول ها خودداری کرد و با اعزام افرادی که توانمندی حقوقی لازم و آشنایی کافی با حقوق بین الملل را نداشتند، عدم لیاقت خود را به اثبات رساند و این دولت یازدهم بود که با اقامه دعوی در دیوان بین المللی دادگستری در حال تلاش حقوقی برای برگرداندن پول بیت المال به کشور است.

آقایان حسینی ادامه داد: در این دوره از انتخابات نیز همان تفکر دولت های نهم و دهم با چهره ای دیگر به صحنه انتخابات ورود کرده و در صدد برگشتن به قدرت است؛ علی رغم تلاش کاندیدای جریان خاص برای اینکه خود را راه سومی معرفی کند و متمایز از مسیر دولت های نهم و دهم نشان دهد، نشانه ها و قرائن حاکی از آن همان محتوی در قالبی جدید است.
وی ادامه داد: از جمله این قرائن می توان به استفاده از افراد کابینه دولت قبل در ستاد رقیبان دکتر روحانی، وعده یارانه ۲۵۰ هزار تومانی، عکس گرفتن با فقرا و محرومین در استانه انتخابات، وعده های غیر قابل اجرا و شعارهای پوپولیستی و غیرعاقلانه اشاره کرد.

قائم مقام مجمع مشورتی توسعه استان بوشهر افزود: افراد حاضر در دولت قبل در این دوره با استراتژی فراجناحی نشان دادن کاندیدای خود و این که اصولگرا و اصلاح طلب کاری برای مردم نمی کنند قصد دارد برای خود رای جمع کند.

آقایان حسینی اضافه کرد: مردم ما پس از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی تفاوت را احساس کرده، آگاه شده و دیگر فریب شعارهای غیر علمی و غیر منطقی را نخواهند خورد.

وی ادامه داد: دولت یازدهم قطاری که به ته دره رفته بود را به مسیر بازگردانده و مردم در آینده نزدیک تاثیرات آن را بیش از پیش احساس خواهند کرد.

آقایان حسینی در پایان گفت: انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم انتخاب بین دو فرد نیست بلکه انتخاب بین دو راه و روش با دو رویکرد متفاوت در اداره کشور بوده و لازم است بدانید رقیب آقای روحانی، نسخه سوم دولت نهم و دهم است که ان شااله مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه با تنها نگذاشتن دکتر روحانی و رای دادن به او ثابت خواهند کرد که راه عقلانیت و تدبیر را ادامه خواهند داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر