يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۶۹۹
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: بیست و دومین دوره مسابقات سراسری شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در واحد دشتستان(برازجان) برگزار شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از آنا، بیست و دومین دوره مسابقات سراسری شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در 3 بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان خواهر و برادر در واحد دشتستان(برازجان) برگزار شد.

در افتتاحیه این مراسم دکتر داوود یحیایی رئیس واحد دشتستان با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با تمسک به تعالیم و مفاهیم قرآن کریم راه شهادت در پیش گرفتند و با ایثار و از جان گذشتگی خود خونین شهر را آزاد کردند.

دکتر داوود یحیایی اضافه کرد: بیست و دومین دوره مسابقات سراسری شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با شرکت بیش از 100نفر در رشته های ترتیل، تحقیق، حفظ و اذان در 3بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان خواهر و برادر در این واحد دانشگاهی برگزار می شود که بی شک موجب خیر و برکت برای این واحد دانشگاهی خواهد بود.

دکتر داوود یحیایی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی در واحد دشتستان با اولویت دنبال می شود و این واحد دانشگاهی با برنامه ریزی فرهنگی در ابتدای هر سال سعی در اجرای برنامه های با کیفیت در طول سال تحصیلی خود دارد ،لذا با میزبانی این مسابقات آغاز بسیار مناسبی برای سال 96 داشتیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر