دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۰۴۴
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳

فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: 11هزار میلیارد ریال برای بودجه سال 96 این استان مصوب شده که بزودی در کمیته برنامه ریزی استان در فصلهای مختلف توزیع خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمدحسن باستی افزود: اولویت نخست پرداخت اعتبار در سالجاری پروژه های نیمه تمام و تامین آب شرب است .

وی یادآورشد: تجهیز چاه های آب شرب، توسعه طرح های آبخیزداری در کمک به بخش کشاورزی، تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی و گردشکری و پروژه های بزرگراهی از برنامه های مهم کمیته برنامه ریزی است.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر اظهارداشت: هم اینک هشت محور بزرگراهی در استان بوشهر در دست ساخت است که برای سرعت بخشی در روند تکمیل این شمار پروژه اعتبار مناسبی تخصیص خواهد یافت.

وی گفت: برخی پروژها از جمله سد های دالکی، دشت پلنگ و باغان که اکنون فعال است و سد خاییز که بزودی آغاز می شود نیز از منابع ملی اولویت تخصیص اعتبار دارند.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر اظهارداشت: باتوجه به مشکلات فراروی تامین آب مورد نیاز مردم شهرستان دشتستان راه اندازی آب شیرین کن با ظرفیت 2 هزار مترمکعبی در دستور کار است که امسال اجرایی می شود.

باستی تصریح کرد: این آب شیرین کن ها آب مورد نیاز خود را از رودخانه شاپور در شهر سعدآباد تامین می کند که بخشی از شهرها و روستاهای بخش سعدآباد را پوشش می دهد .

وی گفت: اعتبار مورد نیاز ساخت آب شیرین کن در سعدآباد حدود 24میلیارد ریال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر