پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش گفت: مشکل سنددار شدن زمین‌های مردم آب‌پخش حل شود.
کد خبر: ۳۴۳۳
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۳

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، مصطفی رضائی در جلسه مشورتی شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر اظهار داشت: مشکلی که چندین سال است مردم آبپخش را دچار دردسر کرده است سند نداشتن زمین‌های این شهر است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه، ادامه داد: این مشکل را بارها به سازمان‌های مربوطه منتقل کرده و تا وزارت خانه هم برده ایم اما نتیجه ای در برنداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش تصریح کرد: با وجود گذشت چهار دوره از شوراهای شهر این گونه جلسات همیشه برگزار شده و نتیجه نهایی از این جلسات خارج نشده که امید داریم این جلسه به منوال سابق نباشد.

وی به گذشت چندین سال از استقرار بخشداری در آب‌پخش اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین نیازهای مردم آب‌پخش استقرار ادارات مستقل در این بخش است که متاسفانه هنوز محقق نشده است.

مشکلات مردم شهرستان دشتستان در فروش خرما

رضائی با تاکید بر لزوم تلاش برای احقاق حق الایندگی به شهرهای استان بوشهر، تصریح کرد: نباید فقط آلایندگی صنایع نصیب استان بوشهر شود و استان باید از حقوق خود به خوبی بهره‌مند شود.

وی یکی از مشکلات مردم شهرستان دشتستان را عدم فروش خرما از سال گذشته عنوان کرد و افزود: متاسفانه مشکلات بسیاری در مسیر خرید خرمای مردم وجود دارد که مردم رضایت لازم را از نحوه خرید ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش افزود: خرمایی که از کشاورزان خریداری می‌شود، با قیمت بسیار پائینی است و از قیمت تمام شده خرما برای کشاورزان پائین‌تر است.

لزوم تعریض جاده وحدتیه - سعدآباد به آبپخش

رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد نیز در این نشست با اشاره به برخی از مشکلات این شهر اظهار داشت: شوراهای اسلامی نقش بسیار مهمی در انعکاس مشکلات مردم دارند و مسئولان نیز باید تعامل لازم را با شوراها داشته باشند.

جهانگیر وطن‌خواه خواستار توجه به همه شهرها و اجرای طرح‌های عمرانی در نقاط مختلف استان شد و بیان داشت: توسعه شهرها باید در دستور کار همه مسئولان استانی باشد و اعتبارات لازم تخصیص یابد.

 

وی به برخی از مشکلات جاده وحدتیه - سعدآباد به آبپخش اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این جاده به عنوان محور مواصلاتی استان فارس و خوزستان است که باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد خواستار تعریض جاده وحدتیه - سعدآباد به آبپخش شد و تصریح کرد: شاهد افزایش روز افزون تردد در این مسیر هستیم و کم‌عرض بودن این مسیر باعث تصادفات زیادی در این مسیر می‌شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر