يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۶۹۴
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۱

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: با توجه به اینکه رتبه این استان در برخورداری از تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته در بین استان های کشور 28 ثبت شد، این رتبه در سال جاری باید ارتقا یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سعید زرین فر روز چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزود: سال گذشته شرایط خاص خود را داشت و امسال با آسیب شناسی از برنامه های پارسال باید برای افزایش میزان بهره مندی بنگاه ها از تسهیلات یاد شده تلاش کنیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته 371 بنگاه اقتصادی در استان بوشهر برای دریافت تسهیلات رونق تولید نام نویسی کردند که از این شمار 131 بنگاه موفق به دریافت تسهیلات شدند.

زرین فر تاکید کرد: انتظار می رود واحدهای تولیدی در سال جاری ثبت نام در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات را به روزهای پایانی موکول نکنند و از هم اکنون برای نام نویسی اقدام شود.

وی گفت: ایجاد اشتغال نیز در سایه رونق اقتصادی محقق می شود به همین دلیل امیدواریم با افزایش میزان بهره مندی واحدهای تولیدی استان بوشهر شاهد رونق اقتصادی و افزایش میزان اشتغال باشیم.

زرین فر ادامه داد: در این ارتباط از بانک های عامل پرداخت تسهیلات در استان بوشهر انتظار داریم منافع خود را همسو با رونق بنگاه ببینند و در این زمینه تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر