پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر از صلح و سازش 17هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، حیدر بحرانی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران بوشهری با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور رسیدگی سریع به پرونده‌های قضائی صورت گرفته است و هم‌چنین کارهای بسیار خوبی نیز برای پیشگیری از جرایم داشته‌ایم.وی با اشاره به ورود 98 هزار پرونده قضائی در سال گذشته به دستگاه قضائی استان بوشهر، تصریح کرد: از این تعداد پرونده، 42 هزار پرونده حقوقی بوده است و 56 هزار پروننده نیز کیفری بوده است.
کد خبر: ۳۴۷۱
جمعه ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر از صلح و سازش 17هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حیدر بحرانی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران بوشهری با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور رسیدگی سریع به پرونده‌های قضائی صورت گرفته است و هم‌چنین کارهای بسیار خوبی نیز برای پیشگیری از جرایم داشته‌ایم.

وی با اشاره به ورود 98 هزار پرونده قضائی در سال گذشته به دستگاه قضائی استان بوشهر، تصریح کرد: از این تعداد پرونده، 42 هزار پرونده حقوقی بوده است و 56 هزار پروننده نیز کیفری بوده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین از تشکیل سه هزار و100 پرونده طلاق طی سال گذشته در استان بوشهر خبر داد و افزود: با تلاش دفاتر مشاوره و معاضدت یک‌هزار و200پرونده به صلح و سازش خاتمه شد.

اجرای طرح کنترل افکار مجرمانه در استان بوشهر

وی از ورود 51 هزار پرونده به شورای‌های حل اختلاف استان بوشهر طی سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: از این میزان 17 هزار پرونده با صلح و سازش روبرو شد و استان بوشهر رتبه نخست کشور را در بحث صلح و سازش کسب کرد.

بحرانی به اهمیت بسیار بالای پیشگیری از جرایم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طرح کنترل افکار مجرمانه در استان بوشهر از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی در دانشگاه ها و مدارس و با استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه اجرا می شود.

وی با اشاره به آثار منفی گسترش شایعات در سطح شهر اشاره کرد و افزود: خانواده ها باید فرزندان خود را کنترل کنند و سعی کنند در مراحل مختلف تصمیمات عاقلانه بگیرند تا منجر به مشکلات ثانوی نشود.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر