يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۹۴۵
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از توسعه شبکه‌های گازرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان خبر داد و گفت: طی سه سال اخیر تعداد روستاهای گازرسانی‌شده استان بوشهر سه برابر شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامعباس حسینی اظهار داشت: گام‌های اساسی در راستای توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر برداشته شده است و شاهد تحول بزرگی در این زمینه هستیم.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون پروژه‌های متعدد گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در دست اجرا است که باعث افزایش قابل توجه ضریب گازرسانی در نقاط شهری و روستایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از افزایش سه برابری تعداد روستاهای دارای شبکه گازرسانی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این افزایش ۲۰۰ درصدی در زمینه توسعه گازرسانی در استان بوشهر بیانگر تلاش جهادی در این زمینه است.

وی از گازرسانی به ۸۰ روستای استان بوشهر با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان طی سال جاری خبر داد و افزود: ۴۶۰ کیلومتر شبکه گازرسانی برای تکمیل عملیات گازرسانی به این روستاها اجرا شده است.

حسینی با اشاره به پوشش ۹۵ درصد گازرسانی روستایی با تکمیل این پروژه‌ها، ادامه داد: تعداد روستاهای گازدار استان بوشهر طی سه سال اخیر از ۱۰۴ روستا به ۳۱۵ روستا رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر در زمینه گازرسانی روستایی پیشتاز است و از همه ظرفیت‌ها برای توسعه گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر