پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۱۳۶
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: دولت یازدهم گام های محکمی در مبارزه با مواد مخدر در مقایسه با دولت گذشته برداشته است که این مهم قابل تحسین است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حسن اسماعیلی در جمع نمازگزاران قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته دیلم افزود: افزایش 35درصدی تعداد عملیات های مقابله ای باقاچاقچیان ،گسترش اقدامات اطلاعاتی هدفمند ،افزایش 14درصدی انهدام باندهای مواد مخدر و 15درصدی کشفیات از عمده برنامه های دولت در این راستا بوده است.

وی اظهارکرد: در مدت 4 سال دولت یازدهم همچنین بیش از 155هزار معتاد بهبود یافته از آموزش های فنی وحرفه ای برخوردار و از گرایش مجدد آنان به چرخه اعتیاد جلوگیری شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه از سال 92 تا 95 درراه مبارزه با موادمخدر41 شهید تقدیم نظام شده گفت: باید قدردان خانواده این شهدا باشیم .

فرماندار دیلم افزود: باتوجه به اینکه دشمن تلاش خود را بکار بسته تا با نشانه روی نهاد خانواده، مدارس، دانشگاهها و کارکنان محیط های صنعتی از اهداف سیستم هوشمند اعتیاد برای نابودی نسل ها استفاده ببرد ، از خانواده ها انتظار می رود نسبت به ارتباط فرزندان خود با دوستان و محیط بیشتر دقت کنند.

اسماعیلی اظهارکرد: مواد مخدر و روانگردان ها به ابزار سیاسی و اقتصادی درمعادلات بین المللی تبدیل شده به طوری که گردش مالی 1400 تا1600 میلیارد دلاری ناشی ازقاچاق مواد مخدر درجهان و سود سرسام آور آن ،زمینه را برای فعالیت بیش از یک میلیون نفر درتجارت قاچاق این پدیده خانمانسوز فراهم کرده است.

شهرستان دیلم در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر