دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور عشایر استان بوشهر گفت: 13میلیارد و500 میلیون ریال ازاعتبارات استانی برای خدمات رسانی به عشایر این استان اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته 20درصد افرایش داشته است.به گزارش فکرشهر، علی ابراهیمی در گفت وگو با ایرنا افزود: این اعتبارات به منظور اجرای پروژه های ویژه مناطق عشایری شامل طرح آبرسانی سیار و تامین آب شرب، برق رسانی به کانون های اسکان، راهسازی و مرمت ایل راهها، احداث و مرمت آب انبارها و انبارهای ذخیره سازی علوفه، اجرای طرح جایگزینی سوخت فسیلی در قالب 20 پروژه اجرای می شود.
کد خبر: ۳۵۱۷
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: مدیرکل امور عشایر استان بوشهر گفت: 13میلیارد و500 میلیون ریال ازاعتبارات استانی برای خدمات رسانی به عشایر این استان اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته 20درصد افرایش داشته است.

به گزارش فکرشهر، علی ابراهیمی در گفت وگو با ایرنا افزود: این اعتبارات به منظور اجرای پروژه های ویژه مناطق عشایری شامل طرح آبرسانی سیار و تامین آب شرب، برق رسانی به کانون های اسکان، راهسازی و مرمت ایل راهها، احداث و مرمت آب انبارها و انبارهای ذخیره سازی علوفه، اجرای طرح جایگزینی سوخت فسیلی در قالب 20 پروژه اجرای می شود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود 25میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ردیفهای ملی همچون سال گذشته به عشایر استان اختصاص یابد.

ابراهیمی اضافه کرد: پارسال از مجموع 11 مییارد ریال اعتبارات استانی هفت میلیارد ریال و از 30 میلیارد ریال ملی 17میلیارد ریال تخصیص یافته که برای خدمات رسانی و اجرای پروژه های مناطق عشایری هزینه شده است.

وی افزود: با انجام کوچ پاییزه عشایر که از مهر امسال اتفاق می افتد پنج هزار و 200 خانوار از خدمات رسانی امور عشایر در طول هشت ماه استقرار قشلاقی در شهرستان های دشتستان، دشتی، تنگستان، دیر، جم و دیلم برخوردار می شوند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر