دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر:
کد خبر: ۳۵۲۷۰
سه‌شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نگاه دولت به مسئله حجاب و عفاف، نگاه حکیمانه، رئوفانه و همراه با کار فرهنگی مداوم است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عباس برزگرزاده در نشستی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در جامعه امروزی اظهار داشت: در دوران حکومت رضا خان حادثه تاسف بار مسجد گوهرشاد اتفاق افتاد که آن فاجعه ابعاد عظیمی داشت.

وی در ادامه به روند تاریخی مسئله حجاب در دوران معاصر اشاره کرد و گفت: نگاه دولت به مسئله حجاب و عفاف، نگاه حکیمانه، رئوفانه و همراه با کار فرهنگی مداوم است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: دولت در مسئله حجاب و عفاف، کار ضربتی و فوری را در دستور کار قرار نخواهد داد.

مشاور استاندار بوشهر در امور اجتماعی هم با بیان اینکه جامعه امروز در ارتباط با حجاب دچار مجادله شده است، گفت: این مجادله به نفع کسی نیست و آنچه در مجادله از بین می رود حق است.

حجت الاسلام احمد رزمجو با اشاره به سابقه تاریخی مسئله حجاب و همچنین کاوش های دانشمندان غربی بیان کرد: به گفته دانشمندان غربی در کاوش های باستانی هم نتوانستند تصاویری از زنان آن هم به صورت برهنه کشف کنند.

وی یادآور شد: در دوران قبل از اسلام، پشش زنان و مردان از یک هماهنگی و هارمونی برخوردار بوده است و در قرآن کریم هم در آیاتی از سوره های نور و احزاب به مسئله پوشش زنان و مردان اشاره شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر