دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تأکید کرد:
کد خبر: ۳۵۵۲۵
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: توسعه گازرسانی در روستاهای استان بوشهر با هدف ایجاد رفاه عمومی ، برقراری عدالت ، جلوگیری از مهاجرت افراد باجدیت در حال انجام است.

غلامعباس حسینی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامعباس حسینی اظهار داشت:در این مسیر ، بهره گیری از منابع قانونی بودجه از جمله بند ق تبصره ۲ قانون بودجه و ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید، این امکان را فراهم آورده تا روند گازرسانی به روستاها تسریع یابد، به نحوی که طی سه سال گذشته شاهد سه برابر شدن روستاهای گازدار استان بوده ایم.

وی افزود : بر همین اساس و در همسویی با تکالیف شرکت در اجرای پروژه های مرتبط با این بند از قانون ، در استان بیش از ۱۳ خوشه گازرسانی شامل گازرسانی به ۲۴۰ روستا و سه شهر باقیمانده استان طراحی و عملیات اجرایی آنها انجام شد که تا پایان سالجاری با بهره برداری کامل ، درصد برخورداری خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز به ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد : با توسعه زیرساخت ها ، تنها در طول فعالیت دولت تدبیر و امید به ۲۰۶ روستای استان گازرسانی انجام شد که این آمار رشد قابل ملاحظه گازرسانی به روستاها را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: در امتداد فرایند توسعه گازرسانی به روستاهای استان بوشهر ، ۸۰ روستا نیز طی سالجاری گازدار می شوند که به منظور تحقق این فرایند ، ۴۶۰ کیلومتر شبکه اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت : تا کنون از مجموع ۴۳۰ روستای واجد شرایط استان ، گازرسانی به ۳۱۵ روستا اجرا شده که این میزان، معادل ۸۵ درصد از جمعیت روستایی استان است و رسالت توسعه گازرسانی در روستاهای استان همچنان ادامه دارد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر