يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۸۱۲
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با برگزاری دیدارهای پایانی مرحله نخست مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور در گروه های 1و 3 به میزبانی بوشهر تیم های راه یافته به دور دوم این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمد نجفی افزود: در دیدارهای پایانی گروه یک تیم کیا رامهرمز با نتیجه 3 بر 2 برابر ایفا سرام اردکان یزد به پیروزی رسید و تیم فرش رضا مبارکه نیز پس از اینکه در وقت قانونی بازی در برابر سرخ پوشان کرمانشاه به نتیجه 5 بر 5 دست یافت در ضربات پنالتی از سد این تیم گذشت.

وی بیان کرد: در دیگر بازی گروه یک نیز تیم پارس جنوبی با نتیجه 3 بر صفر چالوس را شکست داد.

نجفی افزود: از این گروه تیم های پارس جنوبی و ایفا سرام اردکان یزد راهی مرحله دوم مسابقات فوتبال ساحلی کشور شدند.

وی ادامه داد: در گروه 3 بازی ها نیز مقاومت گلساپوش یزد با نتیجه 8 بر 1 تیم دهیاری صادق آباد را از پیش رو برداشت و تیم دریانوردان بوشهر نیز با نتیجه 4 بر 3 از سد تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری گذشت.

نجفی بیان کرد: از این گروه نیز تیم های مقاومت گلساپوش یزد و دریانوردان بوشهر راهی دور دوم شدند.

وی گفت: موج گناوه نیز که در بندر گز بازی های خود را برگزار کرد همراه به ملوان بندر گز راهی دور دوم شدند.

نجفی افزود: در دور دوم مسابقات تیم های پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلسا پوش یزد، شاهین خزر رودسر، موج گناوه و شهرداری تبریز در گروه نخست قرار گرفتند.

وی گفت: تیم های شهرداری بندرعباس، ملوان بندرگز، دریانوردان بوشهر، ایفاسرام اردکان یزد و شهریار ساری نیز در گروه دوم با هم به رقابت می پردازند که زمان و مکان بازی های این 2 گروه بزودی مشخص می شود.

نجفی ادامه داد: مسابقات مرحله دوم در 2 گروه پنج تیمی به صورت 2 مرحله ای برگزار و 2 تیمی که از گروه خود در مجموع 2 مرحله بیشترین امتیاز را کسب کنند به مرحله نهایی صعود می کنند.

وی افزود: مرحله نهایی با حضور چهار تیم صعود کرده برگزار می شود که در قالب آن تیم ها در یک گروه بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر