پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۰۹
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۹

فکرشهر: معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: خانه جوان در تمام شهرستان‌های بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین دهجان از اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج به جوانان خبر داد و اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح تا شهریورماه نوبت پرداخت تسهیلات ازدواج  در استان بوشهر برداشته می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت وام ازدواج قرض‌الحسنه از زوجین افزود: این وام‌ها از سوی بانک‌های مختلف پرداخت می‌شود که اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج، این ضمن اینکه زمان انتظار کاهش می‌دهد وام گیرندگان تا شهریورماه از صف خارج می‌شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر به پرداخت وام ازدواج در دولت یازدهم در این استان اشاره و تصریح کرد: در راستا فراهم شدن تسهیلات لازم به زوج‌های جوان در ۴ سال گذشته افزون بر ۱۲۳ میلیارد تومان وام ازدواج در استان بوشهر پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه خانه جوان در تمام شهرستان‌های بوشهر راه‌اندازی می‌شود گفت: خانه جوان در راستای تحقق نیازها و مطالبات جوانان در ۱۲ شهر استان بوشهر ایجاد شده و تا پایان سال در همه شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر