شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۳۹
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش سرعت پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید حسین حسینی محمدی صبح شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: در راستای حمایت از صنایع و تولیدات داخلی گام‌های خوبی برداشته شده است و تسهیلات متنوعی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید، تصریح کرد: در راستای عمل به این شعار مهم و توسعه اشتغال و تولید، برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان گام برمی‌داریم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر از ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ بنگاه تولیدی استان بوشهر برای استفاده از تسهیلات رونق تولید خبر داد و اضافه کرد: بخشی از مشکلات این بنگاه‌ها با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات نوسازی و بازسازی و طرح های بالای ۶۰ درصد رفع می‌شود.

وی افزود: بنگاه‌های اقتصادی که در زمینه اقساط معوقه بانکی، امور مالیاتی، سرمایه در گردش و . . . مشکل دارند نیز می‌تواند برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند تا بعد از بررسی، تصمیم‌گیری شود.

حسینی محمدی از افزایش سرعت پرداخت تسهیلات بانکی مورد نیاز برای فعال سازی بنگاه‌های اقتصادی و طرح‌های صنعتی در استان خبر داد و افزود: از همه متقاضیان درخواست می‌شود که از این فرصت برای دریافت تسهیلات استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر