يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۵۰
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر از مهارت آموزی ۳۷۰ نفر از آموزگاران سوادآموزی در جهاد دانشگاهی بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا دانش‌فر صبح شنبه در نشست با سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان بوشهر اظهار داشت: آموزش‌دهندگان دوره های مختلف سواد آموزی در دوره‌های فنون جدید آموزشی جهاد دانشگاهی استان شرکت می‌کنند.

وی به اقدامات صورت گرفته برای توسعه سوادآموزی در استان اشاره کرد و افزود: وجود نیروهای با کیفیت و مهارت بالا برای تعلیم و تربیت افراد بی‌سواد در جامعه ضروری است.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در سال جاری تحصیلی ۳۷۰ نفر ازآموزش دهندگان سواد آموزی توسط جهاد دانشگاهی واحد استان دوره‌های مهارت آموزی و فنون جدید تدریس را فرا می‌گیرند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده میان سازمان نهضت سواد آموزی و جهاد دانشگاهی کشور، افزود: به‌زودی برای استفاده از ظرفیت های بالای جهاد دانشگاهی واحد استان در برای بالا بردن کیفیت آموزش و توانمدسازی نیروی انسانی آموزش‌دهندگان دوره های مختلف سوادآموزی، تفاهم نامه ای بین دوستگاه منعقد می‌شود.

دانش‌فر ادامه داد: بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از شش هزار و ۱۵۰ نفر افراد بی سواد استان در قالب برنامه‌ها و طرح‌های مختلف سوادآموزی در سال جاری(سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال، خواندن با خانواده، حلقه های کتاب خوانی، طرح بنی و... )تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر