پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۴۰۴
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به سابقه وزیران پیشنهادی رئیس جمهوری برای تشکیل کابینه دولت دوازدهم پیش بینی می شود اغلب این وزیران از سوی نمایندگان مجلس رای اعتماد بگیرند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید کمال الدین شهریاری افزود: باتوجه به اینکه شمار زیادی از اعضای کابینه معرفی شده از وزیران دولت یازدهم هستند نمایندگان مجلس نسبت به آنان و کارنامه کاری آنها شناخت خوبی دارند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: بدلیل کارنامه درخشان وزیران یاد شده در دولت یازدهم احتمال رای گرفتن آنان از نمایندگان مجلس زیاد است.

وی بیان کرد: شماری از افراد معرفی شده کابینه دوازدهم به مجلس در گذشته وزیر نبوده و نمایندگان شناخت دقیقی از قابلیت های آنها ندارند که می طلبد این افراد با ارائه برنامه کاری و سابقه خود در کمیسیونها و فراکسیونها نسبت به معرفی خود اقدام کنند.

شهریاری گفت: معرفی برخی از وزیران موفق دولت یازدهم برای تصدی پست وزارت دردولت دوازدهم از جمله وزارت امورخارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نفت از نقاط قوت دولت جدید به شمارمی رود.

وی تاکید کرد: چهره های جوان و جدیدی که رئیس جمهوری برای تشکیل کابینه دولت دوازدهم به آنها اعتماد و به مجلس معرفی کرده است نیز باید بتوانند با معرفی درست و خوب برنامه های خود خلاء شناخت نداشتن نمایندگان مجلس را پر و رای اعتماد بگیرند.

شهریاری در خصوص هرم سنی کابینه دولت دوازدهم افزود: پیر و جوان بودن کابینه بعنوان شاخصی برای ارزیابی عملکرد به حساب نمی آید چون در بیشتر موارد وزیران پیردولت یازدهم با استفاده از تجربه خود عملکرد مثبت و قابل قبولی از خود به جای گذاشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر