يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۴۱۳
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از آزادسازی دو هزار متر مربع اراضی مرغوب دولتی به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دست زمین خواران خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ سید جواد رضوی ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت یکی از سازمان‌های دولتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در شهر برازجان توسط افراد زمین‌خوار و سودجو، تحقیقات و بررسی‌های لازم از سوی عوامل انتظامی در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: با تحقیقات، بازدید میدانی و کارشناسی اراضی مورد نظر مشخص شد که دو نفر سودجو با استفاده از مدارک جعلی اقدام به تصرف مقدار دو هزار متر مربع از اراضی مرغوب دولتی به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهر برازجان کرده‌اند.  

سرهنگ رضوی خاطرنشان کرد: دو نفر متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و اراضی موصوف از دست افراد زمین خوار خارج و رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف یک دستگاه خودروی مسروقه پژو ۴۰۵ توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و بیان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی ماموران پلیس آگاهی در شهر برازجان، فردی که در زمینه خرید و فروش خودرو های مسرقه فعالیت داشت شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: ماموران با به‌کارگیری شگرد های خاص پلیسی و با بررسی‌های فنی از متهم توانستند یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دارای سابقه سرقت در شهر برازجان را کشف و پس از انجام اقدامات قانونی به مالباخته تحویل دهند.  

سرهنگ رضوی از شهروندان درخواست کرد توصیه های پلیسی و اقدامات پیشگیرانه از سرقت خودرو را مدنظر قرار دهند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر