يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۶۲۷
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: امام جمعه موقت گناوه گفت: باتوجه به دور جدید فعالیت شورای پنجم در یکم شهریور ماه توجه به مسایل فرهنگی شهر در اولویت ترین برنامه های 4 ساله منتخبان راه یافته قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مصطفی آشناگر در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: معطوف شدن به عمران و آبادانی شهر بدون توجه به مسایل فرهنگی نتیجه بخش نیست و جامعه دچار آسیب می شود.

وی یادآورشد: شورای پنجم باید از نقاط ضعف و قوت دوره های گذشته درس عبرت بگیرد و با همکاری مسئولان و مشورت با دلسوزان در فکر تنها حل کاستی ها و مشکلات شهر باشد.

امام جمعه موقت گناوه گفت:شورای پنجم باید مراقب باشد به سمت کشمکش های جناحی و طایفه ای پیش نروند.

وی افزود: منتخبانی که به شورای پنجم راه یافتند به شعارهای داده شده جامه عمل پوشانده و مردم را امین خود بدانند و در خدمتگزاری به آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

امام جمعه موقت گناوه به ارزش و جایگاه ازدواج در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: از خانواده ها انتظار می رود در امر ازدواج فرزندان خود از ملاک و معیارهای غیرمنطقی و سخت گیری ها بجد پرهیز کنند.

وی اظهارکرد: جوانانی که قصد ازدواج دارند باید شناخت کافی از همدیگر داشته باشند و به ملاک هایی که اسلام بر آن تاکید دارد اهمیت قایل شوند تا رستگار و زندگی سالم و پایداری داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر