يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۶۵۲
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از تخصیص ۱۵۱ میلیارد تومان برای اجرای خط انتقال آب به اراضی نخیلات دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدتقی منوچهری صبح شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه کشاورزی در استان بوشهر اقدامات خوبی برای استفاده بهینه از منابع آبی صورت گرفته است.

وی از اجرای طرح آبیاری نوین در نخیلات شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: ۳۴ هزار هکتار از اراضی استان بوشهر برای اجرای طرح آبیاری نوین نخیلات در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: در قالب طرح نخلستان استان بوشهر، برای اجرای خط انتقال آب به اراضی نخیلات دشتستان ۱۵۱ میلیارد تومان تخصیص می‌یابد.

وی کل اعتبارات مصوب طرح نخلستان را هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در فاز نخست این طرح ۱۰ هزار هکتار از اراضی نخیلات دشتستان تحت پوشش آبیاری نوین قرار می‌گیرد.

منوچهری با اشاره به تجهیز نخیلات استان بوشهر به سیستم‌های نوین آبیاری بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی استان بوشهر در ۱۱ محور و ۳۰ پروژه به استان بوشهر ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: در مجموع برای اجرای خط انتقال آب، عملیات اجرایی داخلی در نخیلات و اجرای شبکه‌های فرعی ۳۰۱ میلیارد تومان در فاز نخست طرح نخلستان هزینه خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر