پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در دشتستان؛
فکرشهر: گویی این عضو شورا حتی ساده ترین قانون شوراها که می گوید عضو شورا باید استعفایش را به شورا اعلام کند و شورا تصمیم گیر است و نه فرماندار، را نه خوانده و نه می داند! از آن بدتر مصاحبه ی بعدی وی است که گفته...
کد خبر: ۳۶۸۷۲
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷

فکرشهر: عضو شورای شهر دالکی در نخستین روز شروع به کار شوراها با نوشتن نامه ای قابل تامل و توضیحات جالب تر بعدی، استعفا داد.

به گزارش فکرشهر، این عضو شورای پنجم شهر دالکی، روز شروع به کار رسمی شوراها در نامه ای خطاب به فرماندار دشتستان از عضویت شورا استعفا داده است و بعد از این که این نامه ی یادداشت مانند، در فضای مجازی پخش شده و برخی رسانه های دیگر نیز با آب و تاب و هیاهو آن را برجسته کردند، گفت و گویی انجام داده و گفته که این کارش «برای رایزنی» بوده و با قدرت در خدمت همشهریانش است!!

گویی این عضو شورا حتی ساده ترین قانون شوراها که می گوید عضو شورا باید استعفایش را به شورا اعلام کند و شورا تصمیم گیر است و نه فرماندار، را نه خوانده و نه می داند! از آن بدتر مصاحبه ی بعدی وی است که گفته این نامه که در آن علت استعفا «مشکلات خانوادگی» عنوان شده، برای «رایزنی» بوده است...

البته این که چه رایزنی هایی و با چه کسانی مد نظر این عضو شورا بوده را با اندکی تامل می توان متوجه شد. 

به گزارش فکرشهر، وی روز گذشته - چهارشنبه، اول شهریورماه - به عنوان نماینده ی شورای شهر دالکی در شورای شهرستان دشتستان انتخاب شده است.

نظرات بینندگان
محمد دشتستان
|
-
|
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۵
متاسفم برای شوراهایمان که برخی هایشان سواد ندارند
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر