دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۸۷۹
جمعه ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از افزایش ضریب نفوذ گاز شهری این استان به ۹۸ درصد از طریق افتتاح طرح های گازرسانی شهری همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر،  غلامعباس حسینی ضمن گرامیداشت ایام خجسته هفته دولت ، بیان داشت : همزمان با این ایام دو شهر کلمه و تنگ ارم از توابع شهرستان دشتستان به شبکه سراسری گاز متصل و امکان برخورداری ۱۳۰۰ خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی فراهم می شود.

وی با بیان اینکه گازرسانی به شهرهای یادشده به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه از جمله طرح های مهم شرکت گاز استان بوشهر طی یکسال گذشته بوده است بیان داشت : جهت تحقق این مهم بیش از ۶۵ کیلومتر خط انتقال، ۳۷ کیلومتر شبکه و سه ایستگاه تقلیل فشارگاز اجرا و نصب شده است.

 حسینی اعتبار اختصاص یافته جهت گازدار شدن این دو شهر را ۱۴ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان برشمرد و افزود : با گازرسانی به کلمه و تنگ ارم ، تمامی شهرهای استان به غیر از جزیره خارگ از نعمت گاز برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در همین رابطه با قدردانی از اقدامات و حمایت های ویژه دولت در راستای گازرسانی به مناطق دوردست و محروم به طرح های ارزشمند صورت گرفته در استان اشاره و بیان داشت : طی سال های اخیر در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان و به ویژه در شهرهای کمتر برخوردار و روستاهای محروم شاهد اجرای پروژه‌های مهم و بزرگ گازرسانی بوده ایم که خوشبختانه به بخش مهمی از اهداف خود در این زمینه رسیده‌ و برنامه ها و فعالیت های باقیمانده خود را نیز همچنان با جدیت ادامه خواهیم داد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در انتهای صحبت های خود اشاره ای نیز به عملکرد این شرکت در بخش گازرسانی به صنایع بعنوان یکی دیگر از اولویت های مهم گازرسانی در استان داشت و گفت: به منظور توسعه گازرسانی در این بخش برنامه های خوبی پیش رو داریم که پیش بینی می شود با تحقق آنها به زودی به استان نخست کشور در زمینه فروش گاز به مشترکین صتعتی تبدیل شویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر