شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: استفاده نامناسب از سموم کشاورزی عامل افزایش سرطان است.به گزارش فکرشهر، احمد قاسمی در کارگروه سلامت جم اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت در جامعه از اولویت‌های مسئولان بهداشتی شهرستان است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی مورد تاکید این مجموعه است و در تمام شهرها و روستاهای شهرستان جم نسبت به این مهم توجه خاصی داریم.
کد خبر: ۳۷۰۳
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۶

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: استفاده نامناسب از سموم کشاورزی عامل افزایش سرطان است.

به گزارش فکرشهر، احمد قاسمی در کارگروه سلامت جم اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت در جامعه از اولویت‌های مسئولان بهداشتی شهرستان است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی مورد تاکید این مجموعه است و در تمام شهرها و روستاهای شهرستان جم نسبت به این مهم توجه خاصی داریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم با اشاره به شعار سازمان جهانی بهداشت در سال 2014 و همچنین افزایش بیماری‌های غیرواگیر به ویژه سرطان در شهرستان و کشور در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: باید در راستای پیشگیری از بیماری‌ها از جمله سرطان اهتمام ورزیم.

قاسمی تصریح کرد: با توجه به این نکته که استفاده از سموم غیرمجاز و مصرف بی‌رویه سموم مجاز در بخش کشاورزی می‌تواند اثرات نامطلوبی در دراز مدت بر سلامت مصرف کننده داشته باشد خواستار نظارت هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی بر مصرف سموم توسط بخش کشاورزی و ارایه راهکارهای پیشنهادی به منظور حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم هستیم.

وی گفت: شبکه بهداشت شهرستان جم از همه توان و ظرفیت خود برای ارائه آموزش‌های تخصصی به کشاورزان بهره می‌برد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مشکلی در این راستا از نظر بهداشتی نداشته باشیم.

قاسمی تاکید کرد: سرکشی به مناطق مختلف شهری و روستایی و رفع کمبودهای بهداشتی در دستور کار شبکه بهداشت قرار دارد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر