يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۱۵۰
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در آئینی از طرح گازرسانی به 26 روستای شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر بهره برداری شد. 

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در این آئین گفت: عملیات گازرسانی به 26 روستای شهرستان تنگستان با 196میلیارد و 180میلیون ریال اعتبار انجام شد.

غلامعباس حسینی افزود: برای گازرسانی به روستاهای یاد شده 187کیلومتر شبکه گازرسانی و 2 دستگاه ایستگاه تقلیل فشار نصب شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون پوشش گازرسانی روستاها در استان بوشهر 90 درصد و در شهرها به 98 درصد رسیده است. حسینی افزود: همچنین در هفته دولت امسال نیز با 740میلیارد ریال اعتبار 70 پروژه گازرسانی در استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین گفت:پوشش کامل گازرسانی به روستاها در دولت دوازدهم نیز ادامه دارد و تلاش می شود حتی روستاهای خیلی کوچک و با ساکنان محدود نیز زیر پوشش قرارگیرند.

علی ربیعی افزود: گازرسانی به 98 درصد شهرها و 90 روستاها در استان بوشهر بیانگر کار جهادی و موثر دولت در این راستاست.

همچنین در آئینی با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی مدرسه 12 کلاسه تنگستان بوشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در این آئین گفت: این مدرسه 12 کلاسه در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و یک هزار و 800 مترمربع زیربنا در تنگستان بوشهر احداث شده است.

احمد مرادی تصریح کرد: برای احداث و تجهیز این مدرسه 12 کلاسه 35میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: در چهار سال دولت یازدهم 769کلاس درس در قالب 206 پروژه با 118 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مرادی گفت: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی 150کلاس درس در قالب 23پروژه با 31هزار مترمربع زیربنا و530میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر آغاز شد.

وی افزود: افزون براین 71کلاس درس در قالب 14 پروژه و 13.5میلیارد تومان اعتبار نیز در استان افتتاح شده است.

علی ربیعی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح روز پنجشنبه برای افتتاح چند طرح عمرانی در استان بوشهر از فرودگاه عسلویه وارد این استان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر