يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۱۶۴
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۱

فکرشهر: امام جمعه موقت بردخون گفت: باید فضای انتقاد سازنده در جامعه وجود داشته باشد و نیروهای انقلابی بتوانند آزادانه عملکرد مسؤلان و مشکلات را تحلیل و نقد کنند.

اقامه نماز عید قربان در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) ـ حصارک

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد جواد عاشوری در خطبه های نماز عید سعید قربان بردخون با اشاره به جایگاه عید قربان در اسلام اظهار داشت: باید بکوشیم از گناه پرهیز کنیم و با قربانی کردن بهترین داشته های خود به پروردگار هستی نزدیک شویم.

عاشوری به رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و افزود: مدیران اجرایی از نیروهای کارآمد و متخصص بهره ببرند واز شعار بپرهیزند و عملگرا باشند.

وی ادامه داد:  شهید رجایی قبل و بعد از مسؤلیت تغییری نکرد و مسؤلان و مدیران اجرایی نیز باید اینچنین باشند.

عاشوری با انتقاد از بستن روزنامه ها، اظهار داشت:  باید فضای انتقاد سازنده در جامعه وجود داشته باشد و نیروهای انقلابی بتوانند آزادانه عملکرد مسؤلان و مشکلات را تحلیل و نقد کنند.

وی از برگشت پیکر شهید حججی به عنوان شکست داعش نام برد و گفت: وجود چنین جوانانی در کشور نشانه زنده بودن اسلام و حرکت در مسیر خدا و شهیدان است.

عاشوری از تلاش مسؤلان بخش بویژه شوراهای اسلامی تشکر کرد و افزود:  همه مسؤلان برای پاسخ به مطالبات مردم و رفع مشکلات بکوشند و همواره خود را خدمتگزار مردم بدانند.

امام جمعه موقت بردخون آمادگی ستاد نماز جمعه و امام جمعه را برای پیگیری خواسته های مردم و تعامل با مسؤلان اعلام کرد و از مدیران اجرایی کشور خواست برای رفع بی کاری، موضوع حقوق های نجومی و توجه به نیازهای و مشکلات مردم تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر