دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۲۸
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی یکی از ماموریت‌های سپاه استان بوشهر است که در این زمینه امسال ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تحقق این مهم تخصیص یافته است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار علی رزمجو صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با بیان اینکه 31 شهریور نخستین برنامه این هفته برگزار می‌شود اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح استان بوشهر در خیابان جانبازان همزمان با 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس ساعت 7:30 روز جمعه برگزار می‌شود و این نیروها توان و اقتدار خود را روز جمعه به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 800 برنامه در ایام هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در هفته دفاع مقدس ضمن برگزاری برنامه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، طرح‌های محرومیت‌زدایی و 600 واحد مسکونی ویژه مددجویان که توسط سپاه استان بوشهر ساخته شده در شهرها و روستاهای این استان افتتاح  و به نیازمندان واگذارمی‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه برای هریک از واحدهای مسکونی یاد شده 20 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است تصریح کرد: سپاه استان بوشهر برای ساخت 600 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد 12 میلیارد تومان هزینه کرده است.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های سپاه استان بوشهر اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی است افزود: طرح‌های مختلفی در مناطق مختلف شهری و روستایی  سپاه استان بوشهر تدوین کرده که در این زمینه امسال 100 میلیارد ریال اعتبار برای تحقق این مهم تخصیص یافته است.

وی طرح‌های اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از برنامه‌های سپاه استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: تقویت تولیدات داخلی، حمایت و پشتیبانی از کارگاه‌های تولیدی و فراهم کردن زمینه پرداخت تسهیلات اعتباری ارزان قیمت از سیاست‌های سپاه استان بوشهر است که در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجراء می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید آغاز و نخستین کاروان نیمه نخست مهرماه راهی سرزمین‌‌های دفاع مقدس می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر