شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از تخصیص 140 میلیارد ریال برای توسعه برق شهرستان دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، حسن عاشوری در نشست بررسی وضعیت برق شبانکاره اظهار داشت: بهبود وضعیت برق‌رسانی به شهرها و روستاهای دشتستان مورد توجه و تاکید این مدیریت قرار دارد.وی افزود: در سال جاری برنامه‌های متنوعی برای بهبود برق در فصل تابستان در استان انجام گرفته و بحمدالله تاکنون مشکل خاصی در زمینه قطعی برق در این شهرستان و سایر مناطق استان نداشته‌ایم.
کد خبر: ۳۸۱۶
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: معاون هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از تخصیص 140 میلیارد ریال برای توسعه برق شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حسن عاشوری در نشست بررسی وضعیت برق شبانکاره اظهار داشت: بهبود وضعیت برق‌رسانی به شهرها و روستاهای دشتستان مورد توجه و تاکید این مدیریت قرار دارد.

وی افزود: در سال جاری برنامه‌های متنوعی برای بهبود برق در فصل تابستان در استان انجام گرفته و بحمدالله تاکنون مشکل خاصی در زمینه قطعی برق در این شهرستان و سایر مناطق استان نداشته‌ایم.

معاون هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به پروژه‌های موجود و رضایتمندی شهروندان مورد تاکید است و به فضل خدا با تلاش و فعالیت بیشتر و موثرتر به اهداف خود برسیم.

عاشوری از تخصیص 140 میلیارد ریال برای توسعه برق شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: در یکسال گذشته بیش از 140 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و اصلاح شبکه برق شهرستان دشتستان صرف شده است.

معاون هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآور شد: رفع مشکلات روشنایی، جابجایی پایه‌های برق فرسوده و توسعه شبکه برق بخش شبانکاره امسال در دستور کار قرار خواهد گرفت.

عاشوری متذکر شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت برق در شهرستان‌های 10گانه استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را در این راستا هدر نمی‌دهیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر