دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۲۸۰
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:میزان فعلی اشتغال در کارخانه سیمان خورموج مورد انتظار مردم نبوده و این وضعیت نگران‌کننده است.

به گزارش فکرشهر، سید کمال‌الدین شهریاری به فارس گفت: در راستای بررسی وضعیت اشتغال نیروهای بومی و مشکلات کارخانه سیمان خورموج در محل فرمانداری دشتی و با حضور فرماندار، معاونت عمرانی، رئیس اداره کار و رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی و مدیران کارخانه سیمان خورموج نشست برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مدیرعامل کارخانه سیمان شرحی از مشکلات پروژه را اعلام کرد و مقرر شد همه مسوولین دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را انجام دهند تا تلاش شود این کارخانه تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای تسهیل صادرات محصولات این کارخانه و امور ترابری مردم شریف این ناحیه، میزان یکصد میلیارد ریال جهت به‌سازی محور خورموج لاور از وزارت نفت تخصیص داده شده که طی یک مرحله زمانی جذب خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم آغاز طرح مطالعاتی جاده زایرعباسی به خورشهاب عنوان کرد: پایانه صادرات مواد معدنی در بندر خورشهاب احداث خواهد شد تا صادرات مواد معدنی استان بوشهر تسهیل داده شود.

غضو کمیسیون عمران تاکید کرد: این اقدامات در راستای کمک به صنایع انجام خواهد شد و از کلیه صنایع استان می‌خواهیم به مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز عمل نمایند که یکی از آنها تامین نیروی انسانی بومی منطقه است ولی میزان فعلی اشتغال در کارخانه سیمان خورموج مورد انتظار مردم نبوده و این وضعیت نگران‌کننده است.

شهریاری عنوان کرد: در این نشست مقرر شد چارت سازمانی به همراه شرح شغل و شرایط عمومی و تخصصی این مشاغل در اسرع وقت به اداره کار و مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی اعلام شود تا در مهلت مقرر، نسبت به تامین و آموزش نیروی متخصص مورد نیاز کارخانه سیمان اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر