دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۱۴۲
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارقی به نام بهنام‌شب‌رو در برازجان خبر داد که با تهدید اسلحه به چندین سوپرمارکت در شهر برازجان دستبرد زده بود.

به گزارش فکرشهر، خلیل واعظی در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: فردی که با حمله مسلحانه به چندین سوپرمارکت در شهر برازجان دستبرد زده بود، در آخرین فعل مجرمانه خود در تور پلیس شهرستان دشتستان قرار گرفت و دستگیر شد.

 وی اضافه کرد: وی که در برازجان معروف به بهنام‌شب‌رو است در ساعات پایانی شب و در حالی که چهره خود را کامل می‌‌پوشاند با در دست داشتن یک قبضه اسلحه کلت کمری وارد سوپرمارکت‌ها شده و با تهدید اقدام به سرقت وجوه نقد از مغازه‌داران می‌کرد.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: به دنبال دریافت گزارش این سرقت‌ها، پلیس اگاهی شهرستان دشتستان اقدام به تشکیل یک گروه عملیاتی برای شناسایی و دستگیری این متهم به سرقت کرد.

واعظی ادامه داد: شب گذشته و در حالی که این مجرم مسلح به دنبال یک سرقت به شیوه‌های قبلی در خیابان دانش‌آموز برازجان بود پس از عملیات تعقیب و گریز در حالی که یک قبضه اسلحه کلت همراه با موتورسیکلت سرقتی همراه داشت، توسط پلیس دستگیر و به مقر پلیس آگاهی این شهر منتقل شد.

وی ادامه داد: اگر چه این سارق 25 ساله در ابتدا منکر هرگونه سرقت مسلحانه‌ای شد اما با وجود دوربین‌های مدار بسته و بخشی دیگر از مستندات علمی، وی لب به سخن گشود و به چندین سرقت در شهر برازجان با همین شیوه مسلحانه اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: وی که از متهمین دارای سابقه زندان است سال گذشته نیز  به اتهام تیرانداری به  سوی یک اداره دولتی دستگیر و روانه زندان شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر