پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۱۴۳
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: در مراسم باشکوهی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، فرماندهان سپاه و قشرهای مختلف مردم این استان، خانواده شهید محسن حججی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، امام جمعه بوشهر در آیین تجلیل از خانواده محسن حججی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در بوشهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم  با اشاره به اینکه جهان استکبار سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای تشکیل گروه‌های تروریستی انجام داده است اظهار داشت: گروه تروریستی داعش از جمله پدیده‌های جهان استکبار بود که برای مقابله با اسلام و مسلمانان ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه استکبار و مزدوران داخلی جهان اسلام با تمام توان، اعتبارات خاص، تکنولوژی به روز به جنگ با اسلام آمدند افزود: با وجود اینکه سرمایه‌گذاری فراوانی برای مقابله با اسلام از سوی مزدوران شد باز هم مسلمانان با اتحاد و یکپارچگی آنان را به زانو در آوردند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به نقش مهم مدافعان حرم در شکست گروه‌های تروریستی گفت: شهید حججی با شهادت خود زبان گویای همه شهدای مدافعان حرم شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه منتظر شهادت بودن شهید حججی بیانگر عمق معرفت و ایمان این جوان مسلمان بود خاطر نشان کرد:  همانطور که راه امام حسین (ع) ماندگار است راه و نام شهدای مدافع حرم ماندگار می‌ماند.

پدر شهید حججی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم افتخار مسلمانان هستند گفت: شهید محسن حججی با شناخت مسیر سعادت و با شهادت خود سبب معرفی شهیدان دیگرمدافع حرم شد.

محمدرضا حججی با قدردانی از جبهه مقاومت برای نابودی داعش و شکست جهان استکبار افزود: مهمترین دغدغه شهید حججی نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه بسیج مولود انقلاب است  تاکید کرد: دشمن با برنامه ریزی  قصد داشت با فشار و دسیسه داعش انقلاب  اسلامی ایران را به زانو درآورد اما از نیروی بسیج و این پشتوانه مردمی غافل بود.

سرهنگ حمید خرمدل نقش مهم شهدای مدافعان حرم در شکست و نابودی گروه تروریستی داعش را مورد اشاره قرار داد و  با بیان اینکه شهادت شهید حججی سبب جوشش بیشترمسلمانان شد افزود: شهدای مدافع حرم برای اسلام موج آفرین شدند.

در این آئین از خانواده شهید حججی و شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر تجلیل شد.

       

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر